image

Szolgáltatásaink

Gazdasági társaságok, nonprofit szervezetek gazdasági feladatait komplexen vállaljuk. Alapszolgáltatásként könyvelést, bérszámfejtést, elektronikus adatszolgáltatást, számviteli törvény alapján a beszámoló elkészítését, hatósági képviseletet, és az igény szerinti napi-havi kapcsolattartást végezzük el. Ügyfeleink kívánságára kibővítjük még pénzügyi szolgáltatással, és akár a teljes gazdasági adminisztrációs hátteret megteremtve, a működéshez szükséges vezetői és döntés-előkészítési teendők ellátásával.

Könyvelés

Célunk, hogy teljes körű könyvelési szolgáltatás nyújtásával megbízható számviteli hátteret biztosítsunk ügyfeleink számára, és igényeiknek megfelelő rendszerességgel tájékoztassuk őket cégük vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi alakulásáról. A cégvezetés számára egyedileg alakítjuk ki a... Bővebben

Bérszámfejtés

Könyvelő irodánk segítségével Ön precíz módon intézheti alkalmazottai bérügyeit. Az adó- és munkaügyi jogszabályok maradéktalan betartása komoly kihívás elé állíthat akár néhány főt alkalmazó céget is. Bérszámfejtési szolgáltatásunk magában foglalja a munkáltató által továbbított...Bővebben

Munkaügy

Külön szolgáltatásként vállaljuk a munkaügyi adminisztráció átvállalását. Alkalmazottak felvételekor a munkaszerződés, tájékoztatók megírását, kiadását, későbbi módosítását, illetve a felmondáskor az ezzel kapcsolatos dokumentációkat. Béremelési és egyéb előírásoknak megfelelő nyilatkozatok... Bővebben

Pénzügy

A pénzügyi feladatok ellátása szakképzettséget és precizitást igényel. Fontos, hogy a számlát befogadó, vagy kiállító ismerje a hatályos előírásokat erre vonatkozóan. Tisztában legyen a módosítások kapcsán felmerülő lehetőségekkel és ezek hatásával az adófizetésre (melyik áfa időszakot érinti... Bővebben

Ellenőrzésre felkészítés

A lefűzött/leadott bizonylatokat megvizsgáljuk, hogy a hatóságnak beadott bevallással megegyező mennyiségű bizonylattal rendelkezik-e, azok a hatályos jogszabályoknak megfelelőek-e, mellékletként a teljesítés igazolása fellelhető-e... Bővebben

HR, munkaerő-toborzás

Hidetések feladása: Új alkalmazott felvételekor először meg kell fogalmazni az elvárásokat, a munkáltató által biztosított lehetőségeket gondolva az anyagi és a szellemi fejlődés, előrelépés lehetőségére is. A szempontok és a munkáltató előnyök megfogalmazásában segítséget nyújtunk... Bővebben

Gazdasági háttér elemzése

Legtöbb esetben a gazdasági feladatok ellátását a cégvezető vállalja magára. Azonban általában nincs arra lehetősége idő hiányában, hogy előre tervezzen és lássa a hiteligénylések, befektetések, beruházások, finanszírozások utólagos hatását az adófizetési kötelezettségek, eredményesség, és a rendelkezésre álló pénzforgás tekintetében. Amiben segítséget tudunk nyújtani: - a vállalkozás üzleti tervének elkészítése: tevékenységenkénti bevétel, fix és változóköltség, várható eredmény és adók, befektetések és beruházások költségvonzata és megtérülése, cash flow (kötelezettségek és követelések adottságainak figyelembe vételével). Hitelek, tárgyi eszközök és alkalmazottak költségeinek tervezése havi, éves szinten. Ennek megírására és kiszámítására a vállalkozóval, vagy kijelölt vezetőivel történő egyeztetések útján van lehetőségünk. - gazdasági beszámoló készítése: eredményesség elemzésével a tény adatokat összevetjük a tervvel, a negatív, vagy pozitív eltérések okának feltárásával. A cég eredményének befolyásoló tényezőit egyesével vizsgáljuk meg, mely alapján felhívjuk a vállalkozó figyelmét a kritikus gazdasági pontokra, összefüggésekre. Következő időszakra lehetőségeket javasolunk a fellelt kockázatok mérséklésére.

Szabályzatok megírása

A szabályzatok megírása nem csupán a törvényi előírásoknak való megfelelés, illetve hatósági ellenőrzés miatt ajánlott. Amennyiben a vállalkozásnak már akár egy fő alkalmazottja van, úgy a számonkérés feltétele a szabályzat megléte. Ez vonatkozik ránk is, mint külsősre, szolgáltatóra... Bővebben