image

Szolgáltatásaink

Gazdasági társaságok, nonprofit szervezetek gazdasági feladatait komplexen vállaljuk. Alapszolgáltatásként könyvelést, bérszámfejtést, elektronikus adatszolgáltatást, számviteli törvény alapján a beszámoló elkészítését, hatósági képviseletet, és az igény szerinti napi-havi kapcsolattartást végezzük el. Ügyfeleink kívánságára kibővítjük még pénzügyi szolgáltatással, és akár a teljes gazdasági adminisztrációs hátteret megteremtve, a működéshez szükséges vezetői és döntés-előkészítési teendők ellátásával.

Könyvelés

Célunk, hogy teljes körű könyvelési szolgáltatás nyújtásával megbízható számviteli hátteret biztosítsunk ügyfeleink számára, és igényeiknek megfelelő rendszerességgel tájékoztassuk őket cégük vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi alakulásáról. A cégvezetés számára egyedileg alakítjuk ki a... Bővebben

Bérszámfejtés

Könyvelő irodánk segítségével Ön precíz módon intézheti alkalmazottai bérügyeit. Az adó- és munkaügyi jogszabályok maradéktalan betartása komoly kihívás elé állíthat akár néhány főt alkalmazó céget is. Bérszámfejtési szolgáltatásunk magában foglalja a munkáltató által továbbított...Bővebben

Munkaügy

Külön szolgáltatásként vállaljuk a munkaügyi adminisztráció átvállalását. Alkalmazottak felvételekor a munkaszerződés, tájékoztatók megírását, kiadását, későbbi módosítását, illetve a felmondáskor az ezzel kapcsolatos dokumentációkat. Béremelési és egyéb előírásoknak megfelelő nyilatkozatok... Bővebben

Pénzügy

A pénzügyi feladatok ellátása szakképzettséget és precizitást igényel. Fontos, hogy a számlát befogadó, vagy kiállító ismerje a hatályos előírásokat erre vonatkozóan. Tisztában legyen a módosítások kapcsán felmerülő lehetőségekkel és ezek hatásával az adófizetésre (melyik áfa időszakot érinti... Bővebben

Ellenőrzésre felkészítés

A lefűzött/leadott bizonylatokat megvizsgáljuk, hogy a hatóságnak beadott bevallással megegyező mennyiségű bizonylattal rendelkezik-e, azok a hatályos jogszabályoknak megfelelőek-e, mellékletként a teljesítés igazolása fellelhető-e... Bővebben

HR, munkaerő-toborzás

Hidetések feladása: Új alkalmazott felvételekor először meg kell fogalmazni az elvárásokat, a munkáltató által biztosított lehetőségeket gondolva az anyagi és a szellemi fejlődés, előrelépés lehetőségére is. A szempontok és a munkáltató előnyök megfogalmazásában segítséget nyújtunk. Ezt követően kell felkutatni a megfelelő ár-érték arányú hirdetési lehetőségeket a vállalkozás és a pozícióhoz mérten. A hirdetéseket frissíteni, módosítani, megújítani szükséges. A jelentkezőket lehetőség szerint telefonon, vagy e-mail útján tájékoztatni kell. Sok esetben nincs már arra ideje a vállalkozónak, hogy kevésbé költséges utat válasszon, illetve, hogy a sok érdeklődőt folyamatosan informálja a részletekről. ​ Első körös szűrés: Az önéletrajzokat osztályba sorolással lehetséges csoportosítani, illetve a hiányosan érkezőktől a plusz információt bekérni, továbbá az alapfeltételeknek nem megfelelőt kizárni a besorolásból. ​ Második körös szűrés: Az interjú alanyokkal időpont egyeztetése, és személyes megbeszélésen keresztül további készségek, képességek, tulajdonságok felderítése a második lehetőség a csoportosítás finomítására. A találkozók alapján összesítünk és javaslatot teszünk a munkáltató felé. ​ Harmadik körös szűrés: A munkáltató behívja és döntést hoz a kiválasztott személy kapcsán.

Gazdasági háttér elemzése

Legtöbb esetben a gazdasági feladatok ellátását a cégvezető vállalja magára. Azonban általában nincs arra lehetősége idő hiányában, hogy előre tervezzen és lássa a hiteligénylések, befektetések, beruházások, finanszírozások utólagos hatását az adófizetési kötelezettségek, eredményesség... Bővebben

Szabályzatok megírása

A szabályzatok megírása nem csupán a törvényi előírásoknak való megfelelés, illetve hatósági ellenőrzés miatt ajánlott. Amennyiben a vállalkozásnak már akár egy fő alkalmazottja van, úgy a számonkérés feltétele a szabályzat megléte. Ez vonatkozik ránk is, mint külsősre, szolgáltatóra... Bővebben